سلام
چون بعضی دانشجویان خیلی ابراز نیتی کردند و حتی در اظهار نظرشان قدری هم تندروی کردند اما نام و نشانی از خودشان باقی نگذاشتند تا خصوصی جوابشان را بدهم لازم دانستم چند چیز را اینجا متذکر بشوم که به گوش این افراد هم برسد:
1- دانشجویان محترمی که از کیفیت ارائه درس و امتحان ناراضی هستند و فکر میکنند مطالب مفیدی در کلاس ارائه نشده یا سوالات استاندارد نبوده کتبا این مسئله را به رییس محترم بخش اعلام بفرمایند تا ترتیب اثر داده بشود و مطمئن باشند نمره ایشان محفوظ خواهد ماند و نظرات منفی ایشان هیچ تاثیر منفیی بر نمره ایشان در این ترم نخواهد داشت و من به این درجه واقع بین هستم که مانند کودکان در پی تلافی کردن نباشم.
2- کسانی که اسم ورسمی از خود در اعتراض شان نمیگذارند یا دروغگو هستند یا ترسو و من هیچ مسوولیتی در قبال اعتراض ایشان ندارم.
3- اگر دانشجویان محترم خود با مهندسی برق آشنا هستند و دانش آن را دارند پس کلا نیازی به حضور در دانشگاه و فراگرفتن دروس ندارند ولی اگر هنوز در حال تحصیل در مراحل اولیه این رشته میباشند حق ندارند در مورد ماهیت مهندسی برق اظهار نظر بفرمایند که آیا مطالب ارائه شده به مهندسی برق ربط دارد یا ندارد.
4- از اول ترم تذکر داده شد که درس آشنایی با مهندسی برق مانند دروس کلاسیک معمولی قابل امتحان گرفتن نیست و حضور در کلاس یکی از فاکتورهای ارزیابی است و اینکه من برای حضور در کلاس نمره ای به یک شکل خاص تعیین کرده ام به خودم بستگی دارد و قطعا چیزی را که به نفع اکثر دانشجویان بوده در نظر گرفته ام ولی با این وجود اگر فرد یا افرادی از این طرز نمره دادن ناراضی هستند باید اعتراض خود را به رییس محترم بخش اعلام بفرمایند.
5- من از سال 81 در این بخش دانشجو بوده و از سال 86 در آن تدریس داشته ام و به همکاری خود با بخش مهندسی برق افتخار میکنم و در مورد درس آشنایی با مهندسی برق تلاش خود را کردم که سرفصل مناسبی برای آن تهیه شود با اینکه نه عضو هیئت علمی این بخش هستم نه مبلغ اضافه ای بابت آن دریافت کرده ام دانشجویان محترم خود شاهد بوده اند که در تشکیل شدن و ارائه صحیح مطالب سعی خود را کرده ام و اگر جایی اشکالی بوده باید با همکاری و کمک برطرف شود نه با لعنت کردن و نفرین.
در خاتمه هم تصویر اعتراض یکی از دانشجویان را قرار میدهم تا خود در مورد آن قضاوت کنند:
با آرزوی موفقیت برای دانشجویان محترم - غلامعلی حیدری
درباره این سایت